Strona Główna » Ciężarówki » Renault Mascott – wielozadaniowy wół roboczy
Samochód ciężarowy Renault Mascott

Renault Mascott – wielozadaniowy wół roboczy

10/03/2014, Kategoria: Ciężarówki Autor: Bartosz Pokrzywiński

Renault Mascott przypomina bardziej furgonetkę niż ciężki samochód ciężarowy. Dzięki wielofunkcyjnemu zastosowaniu auto zdobyło uznanie na całym świecie.

Twórcy samochodu ciężarowego Renault Mascott budowali go tak, by mógł pełnić wiele najróżniejszych zadań oraz przewozić ładunek osiągając dopuszczalną masę całkowitą nawet 6,5 tony DMC. Auto było dostępne w formie furgonetki, podwozia wyposażonego w kabiny pojedynczą lub podwójną, a także w wersji z obudowanym nadwoziem, dzięki czemu sprawdzał się w wielu najróżniejszych funkcjach.
baner2

Renault Mascott – wielozadaniowa ciężarówka

Produkcja Renault Mascott wystartowała w 1999 roku, a auto montowane było we Francji. Co ciekawe, Renault Mascott było pierwszym samochodem ciężarowym tej klasy wyposażonym w kontrolę uślizgu kół podczas przyspieszania.

Samochód ciężarowy Renault Mascott

W 2004 roku Renault wprowadziło na rynek nową wersję modelu Mascott poszerzając gamę kolorów karoserii oraz poprawiając wygląd nadwozia. Duża pokrywa silnika, ogromne przednie światła, masywny zderzak i spory przedni grill z logo Renault sprawiły, że auto budzi respekt we wstecznym lusterku.

Renault Mascott – facelifting

Renault Mascott dostało wówczas także nowe soczewki reflektorów, które znacznie poprawiły wygląd tej wielozadaniowej ciężarówki. W kabinie także zaszły zmiany. Teraz wszystko przemyślane było pod kątem komfortu pracy kierowcy, który dostał dźwignię zmiany biegów umieszczoną w wygodniejszej pozycji oraz podłokietnik, czyli nieoceniony element wyposażenia.

Samochód ciężarowy Renault Mascott

Dodatkowo Renault Mascott wyposażone zostało w komputer pokładowy, który wyświetlał informacje o średnim oraz chwilowym zużyciu paliwa, a także pozostały zasięg. Auto powstałe na podzespołach Renault Master cieszyło się bardzo dużą popularnością, w 2006 roku osiągając liczbę 15 000 sprzedanych egzemplarzy.

W 2006 roku Renault przeprowadziło kolejne zmiany, poprawiając wygląd oraz wyposażenie modelu. Teraz w Renault Mascott montowano również poduszkę powietrzną pasażera, radio obsługiwane z poziomu kierownicy, system świateł pozostających włączonych przez 30 sekund po opuszczeniu auto przez kierowcę, oświetlając otoczenie samochodu oraz automatyczne ryglowanie zamka centralnego i przestrzeni ładunkowej.

Wnętrze samochodu ciężarowego Renault Mascott

Dodatkowo Renault oferowało do modelu Mascott także serię usług jak Fast&Pro, Start&Drive, Expandys czy Servis 24/24.

Renault Mascott – dane techniczne

Renault Mascott 2,8 D – 85 KM/180 Nm

Renault Mascott 2,8 dCi – 106 KM/250 Nm

Renault Mascott 2,8 dCi – 125 KM/290 Nm

Renault Mascott 2,8 dCi – 146 KM/320 Nm

Renault Mascott 3,0 DXi – 115 KM/270 Nm

Renault Mascott 3,0 DXi – 130 KM/300 Nm

Renault Mascott 3,0 DXi – 150 KM/350 Nm

Renault Mascott 3,0 DXi – 156 KM/350 Nm

Parkingi TIR

Mapa Parkingów TIR na terenie całej Europy. Zaplanuj podróż i znajdź parking dla siebie.

Zakazy Ruchu

Zakazy ruchu samochodów ciężarowych w Europie.
Sprawdź kiedy nie możesz jeździć ciężarówką.

Odcinkowy Pomiar Prędkości

Sprawdź mapę punktów, w których prowadzony jest odcinkowy pomiar prędkości.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress