Strona Główna » Nowości » Nowe Renault Master 2015 – samochody dostawcze
Nowe Renault Master 2015

Nowe Renault Master 2015 – samochody dostawcze

30/04/2014, Kategoria: Nowości Autor: Bartosz Pokrzywiński

Renault odnawia gamę samochodów dostawczych. Tym razem do salonów trafi oficjalnie nowa, a tak naprawdę delikatnie odświeżona wersja Renault Master.

Wczoraj w Birmingham rozpoczęły się targi motoryzacyjne, na których nastąpi oficjalna premiera nowego Renault Master. Duży samochód dostawczy będzie oferowany z jednostkami napędowymi z podwójnym turbodoładowaniem Twin Turbo, które powstały na bazie diesla 2,3 dCi.

Nowe Renault Master – facelifting

Odświeżone Renault Master dostało zupełnie nową atrapę chłodnicy, która zgodna jest z obecnie panującym językiem stylistycznym dostawczaków francuskiego producenta. Powiększono także logo marki, które teraz robi jeszcze większe wrażenie.

Nowe Renault Master 2015

Renault chwali się, że w Europie jest liderem rynku samochodów dostawczych. Master nie wypada jednak pod tym względem aż tak dobrze jak Traffic, ma bowiem niecałe 12% udziału w rynku na starym kontynencie. 

Nowe Renault Master – zabudowa

Nowe Renault Master produkowane jest w czterech wersjach długości i trzech wersjach wysokości nadwozia w zabudowach typu furgon, furgon brygadowy, podwozie z kabiną, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną, wywrotka, kontener. Łącznie auto może powstać w 350 różnych wersjach z napędem na przednią lub tylną oś, o objętości przestrzeni ładunkowej od 8 do 23 metrów sześciennych.

baner2

Renault przygotowało także zupełnie nowe wersje modelu Master, są to L4H2 oraz H3 Furgon, które wyposażono w napęd na pojedyncze koła tylnej osi. Tę odmianę samochodu dostawczego producent dedykuje użytkownikom pokonującym długie trasy oraz firmom kurierskim. Zwiększona odległość między nadkolami ułatwia załadunek europalet także w tylnej części przedziału ładunkowego.

Nowe Renault Master 2015

Nowe Renault Master – wnętrze i wyposażenie

Nowe Renault Master dostało kilka innowacyjnych systemów zwiększających poziom bezpieczeństwa oraz komfort. Jednym z nich jest system ESC, który współpracuje z systemem Extended Grip, dbając o to żeby auto przez cały czas miało maksymalnie możliwą przyczepność w każdych warunkach pogodowych, na każdym rodzaju nawierzchni.

Bardzo ciekawy jest także system zapobiegający myszkowaniu przyczepy, który oferowany jest w wersjach Renault Master z hakiem holowniczym. Naprzemiennie przyhamowuje on oraz zmniejsza obroty silnika żeby zmniejszyć prędkość do takiej, przy której zjawisko myszkowania ciągniętej przyczepy ustąpi.

Nowe Renault Master 2015

Nowe Renault Master – jednostki napędowe

Najważniejsze zmiany w nowym Renault Master dotyczą jednostek napędowych. Gama silników składa się z motorów diesla o pojemności 2,3 l dCi o mocy od 110 do 163 KM. Wcześniej jednostki te produkowały od 100 do 150 KM.

Co więcej, technologia dwóch turbosprężarek Twin Turbo zapewniła większą moc pozwalając ograniczyć zużycie oleju napędowego. W przypadku topowej wersji zmniejszyło się ono o 1,5 l paliwa na 100 km i wynosi tylko 6,9 l oleju napędowego na 100 km przy emisji 180g CO2 na każdy przejechany kilometr.

Nowe Renault Master produkowane będzie we francuskim zakładzie SOVAB i do polskich dilerów trafi we wrześniu tego roku.

Nowe Renault Master 2015 wnętrze

Nowe Renault Master – dane techniczne

Renault Master 2,3 l dCi –  110 KM

Renault Master 2,3 l dCi – 125 KM

Renault Master 2,3 l dCi – 135 KM

Renault Master 2,3 l dCi – 163 KM

Nowe Renault Master 2015 Silnik

Parkingi TIR

Mapa Parkingów TIR na terenie całej Europy. Zaplanuj podróż i znajdź parking dla siebie.

Zakazy Ruchu

Zakazy ruchu samochodów ciężarowych w Europie.
Sprawdź kiedy nie możesz jeździć ciężarówką.

Odcinkowy Pomiar Prędkości

Sprawdź mapę punktów, w których prowadzony jest odcinkowy pomiar prędkości.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress